נגישות
שירות לקוחות: 1-800-071-100 info@mayanot-hasharon.co.il

לקוחות יקרים,

חברת מעיינות השרון, פועלת בהתאם להנחיות והוראות משרד הבריאות והממונה על התאגידים ועושה ככל האפשר כדי להמשיך ולספק שירות ומענה ללקוחות החברה.

על פי ההנחיות לא תתקיים קבלת קהל במשרדי החברה.

טיפול ומענה לטופס 4 ובדיקת תוכניות סניטריות יתבצעו וירטואלית. לשם טיפול יש לשלוח במייל אחד מרוכז למייל Handasa@mayanot-hasharon.co.il את כל החומרים המפורטים באתר האינטרנט של התאגיד.

יש לכתוב בכותרת המייל, "טופס 4 תוכניות סניטרית מגוש         חלקה         מגרש        ".

אנו מבקשים להקפיד ולמלא במייל את כל הפרטים בפורמט הנ"ל ולצרף את כל הקבצים, בקשות שלא יוגשו כנדרש, עם כל הצרופות יחזרו לשולח ללא טיפול.

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בכל שאלה בטלפון: 1-800-071-100

יחד בכוחות משותפים נשמור על בריאות כולנו.