נגישות
שירות לקוחות: 1-800-071-100 info@mayanot-hasharon.co.il

לקוחות יקרים,

עקב התפשטות נגיף הקורונה, החל מיום 16.9.2020 ועד 12.10.20,

יפעל המוקד הטלפוני

בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 ובימי ו' בין השעות 08:00-12:00.

בחול המועד סוכות בין השעות 08:00-16:00.

מוקד התקלות יפעל כרגיל 24/7.

 

החל מיום 21.9.2020, יסגרו משרדי התאגיד לקבלת קהל. 

מחלקת שירות לקוחות וגביה:

ניתן לבצע פעולות כגון: החלפת משלמים, עדכון נפשות, הו"ק, תשלום חשבונות וכו' באמצעים הבאים:

אתר האינטרנט: www.mayanot-hasharon.co.il, טלפונית: 1-800-071-100,

דוא"ל: info@mayanot-hasharon.co.il.

 

מחלקת הנדסה:

טיפול ומענה לטופס 4 ובדיקת תוכניות סניטריות יתבצעו וירטואלית. לשם טיפול יש לשלוח במייל אחד מרוכז לדוא"ל:  handasa@mayanot-hasharon.co.il את כל החומרים המפורטים באתר האינטרנט של התאגיד.

יש לכתוב בכותרת המייל: "טופס 4 / תוכניות סניטרית מגוש     חלקה      מגרש    ".

אנו מבקשים להקפיד ולמלא במייל את כל הפרטים בפורמט הנ"ל ולצרף את כל הקבצים, בקשות שלא יוגשו כנדרש, עם כל הצרופות יחזרו לשולח ללא טיפול.

ניתן לפנות בין השעות 09:00-10:30, 14:00-15:30 למעט חול המועד סוכות (בנושאים הנדסיים בלבד) לטלפון: 073-2596909.

 

תאגיד מעיינות השרון, פועל בהתאם להנחיות והוראות משרד הבריאות והממונה על התאגידים ועושה ככל האפשר כדי להמשיך ולספק שירות ומענה ללקוחות התאגיד.

אנו נמשיך להעניק לכם שירות מבלי שתדרשו לצאת מהבית.

 

יחד בכוחות משותפים נשמור על בריאות כולנו.

תודה על ההבנה ועל שיתוף הפעולה.

 

בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה,

מעיינות השרון בע"מ