נגישות
שירות לקוחות: 1-800-071-100 info@mayanot-hasharon.co.il

מעבר דירה – החלפת משלמים

עברתם דירה? העברתם את בית העסק?, יש לעדכן את שם  משלם חשבון המים.

על מנת לעדכן את הפרטים אין צורך בהגעה אל משרדי "מעיינות השרון", אלא ניתן להעביר למחלקת שרות הלקוחות את המסמכים הבאים:
א. טופס בקשה להחלפת צרכנים בנכס.
ב. טופס עדכון נפשות
ג. הסכם שכירות/מכירה חתום על ידי הצדדים.
ד. צילום תעודת זהות כולל ספח או תדפיס רשם החברות (במקרה שמדובר בעסק).

מסמכים אלה יש להעביר למחלקת שירות הלקוחות של "מעיינות השרון" לפקס שמספרו: 073-2596922
או במייל:  info@mayanot-hasharon.co.il
במידה ותוך 3 ימי עבודה לא התקבל אישור קבלה ניתן לפנות למוקד שרות הלקוחות בטלפון 1800-071-100 .

בתוך 14 ימי עבודה מקבלת המסמכים, יישלח ללקוח מכתב מ"מעיינות השרון" ובו עדכון בנוגע לבקשת השינוי.

אם בכל זאת אתם מעוניינים להגיע אל מחלקת שירות הלקוחות כדי לבצע את החלפת שמות המשלמים בנכס אתם מוזמנים לעשות זאת. כמובן שגם במקרה זה עליכם להצטייד במסמכים האמורים.

לתשומת לבכם: והיה ולא יצורף טופס עדכון על מספר הנפשות בנכס – יעמוד מספר הנפשות המוכר (בתעריף המוזל) על 2 נפשות.

 

moving