נגישות
שירות לקוחות: 1-800-071-100 info@mayanot-hasharon.co.il

אודות המוקד

תאגיד "מעיינות השרון" מפעיל מוקד מיוחד 24 שעות ביממה לדיווח על תקלות מים, ביוב ואיכות המים. דווחו לנו על תקלות ומפגעים בתחומי המים והביוב!
כך נוכל להגיע ולטפל בהם מוקדם ככל האפשר, ולתת לכם את השירות הטוב ביותר!

ניתן לפנות למוקד בטלפון  בשיחת חינם  1-800-071-100 (שלוחה 4)

המוקד מקבל ומתעד את פניותיכם, מעביר לטיפול המפקחים והקבלנים בשטח, ועוקב אחר התקדמות הטיפול עד השלמתו. הנושאים בהם מקבל המוקד פניות הם:

  • תקלות בצנרת המים – פיצוצים בצנרת המים העירונית, נזילות ממדי המים ובחיבורי הצנרת, לחץ מים נמוך, מגופים שבורים/נוזלים, הפסקות מים.
  • איכות המים – מים עכורים, מים חלודים, טעם וריח שאינם טובים.
  • תקלות ביוב – פריצות וסתימות ביוב, בורות ביוב שבורים, מכסי ביוב חסרים, בדיקת חיבורי ביוב לקווים עירוניים.

אילו תקלות מים וביוב אמורה "מעיינות השרון" לתקן, ואילו תקלות על התושבים לתקן בעצמם?
"מעיינות השרון" מחויבת לטפל בתקלות במערכת המים רק עד לנקודה של שעון המים הראשי של הבניין, ובמקרה של בית פרטי עד שעון המים של הבית. לעומת זאת, תקלות מים המתרחשות מעבר לשעון המים הראשי, כדוגמת שטח הבניין, הבית, החצר, מגרש החנייה וכיו"ב, הן תקלות הנחשבות פרטיות, והן באחריות הדיירים שיצטרכו לפנות לבעל מקצוע באופן פרטי.
תקלות במערכת הביוב – "מעיינות השרון"  מחויבת לטפל בתקלות ביוב במערכת העירונית בלבד ולא במערכת הנמצאת בתחום החלקה הפרטית.