נגישות
שירות לקוחות: 1-800-071-100 info@mayanot-hasharon.co.il

תאגיד המים והביוב מעיינות השרון רואה חשיבות עליונה במתן שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי לכל התושבים ובכללם לאנשים עם מוגבלות. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאנשים עם מוגבלות יכלו לבקר במשרדנו בנוחות ולקבל שירות בכל ערוצי השירות באופן נגיש עצמאי ושוויוני.

משרדנו נמצאים ברחוב העצמאות 3 א אבן יהודה בקומה 2.

להלן פרוט של התאמות הנגישות במשרדים ובשירות.

נגישות במשרדי ושרותי התאגיד

  • חניות נכים – קיימים בחניון הבניין מול הכניסה לבניין. הכניסה לחניון היא מרחוב העצמאות 3. אם שער החניון סגור ניתן להתקשר לטלפון שמספרו 073-2596927 ואנו נפתח את השער. מספר הטלפון רשום על השער.
  • כניסה נגישה להולכי רגל בצמוד לשער הכניסה לחניון מרחוב העצמאות 3.
  • מהחניון קיימת רמפה המובילה לבניין (הרמפה דורשת תיקון לצורך עמידה מלאה בתקני הנגישות – אם נדרש סיוע נודה לכם אם תתקשרו לטלפון הרשום למעלה).
  • בבניין קיימת מעלית.
  • קיימים שירותי נכים.
  • כל עמדות השירות והכסאות נגישים על פי התקנות.
  • קיימת מערכת ניהול תורים עם כריזה קולית ובמקרה הצורך מסופק סיוע והכוונה לעמדות השירות.
  • ניתן להיכנס עם חיות שירות.
  • אנו מכבדים פטור מתור לאנשים שיש להם תעודת נכה מתאימה.
  • ניתן לבקש מעובדי התאגיד סיוע במילוי טפסים וסיוע בהקראה של מסמכים או הנגשה של מסמכים. את הבקשה יש להגיש בעת הביקור במשרדי התאגיד או לפנות בכתב או בטלפון לרכזת הנגישות.
  • מערכת ניתוב השיחות ללא מוסיקת רקע.
  • ניתן לפנות אלנו גם באמצעות טלפון, מייל ופקס או באמצעות טופס מקוון – כל דרכי ההתקשרות והפניה מצויינים בעמוד צור קשר

פניות בנושא נגישות

אנו ממשיכים להשקיע מאמצים רבים בהנגשה ושימור הנגישות במשרדי התאגיד והאתר כחלק ממחויבותנו לאפשר אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר. יחד אם זאת, יתכן כי ויתגלו חלקים באתר או במשרדנו שטרם נגישים. אם נתקלתם בבעיה או שיש לכם בקשה, הערה או שאלה, נשמח אם תפנו לרכזת הנגישות.

רכזת נגישות

עינת אלמוג

טל': 073-2596901

פקס: 073-2596920

negishot@mayanot-hasharon.co.il